Інформація про велику окружну дорогу

Автор: Olha Demchenko https://www.facebook.com/olha.demchenko/posts/880762048716082

Дорогі мешканці Глевахи!

Ця інформація для тих, хто планує і в подальшому проживати на території нашого селища. Прохання дочитати до кінця, в тому числі і мешканцям масиву!

16 березня 2016 року в селищі відбулося громадське обговорення генерального плану смт Глеваха в присутності 30-50 представників громади населеного пункту, в якому на даний момент проживає офіційно вже близько 10 тис. населення.
За результатами громадського обговорення зроблено висновок про те, що запропонований генплан задовольняє потреби громади та пропонується до затвердження селищною радою.
Проект генплану та протокол громадського обговорення тутhttp://hlevakha.gov.ua/?page_id=458

Та чи всі (чи хоча б більшість) мешканців селища знають про те, що саме має бути затверджено?

1. З найбільш наболілого – велика кільцева автомобільна дорога навколо міста Києва (ВКАД). Десь на п’ятій хвилині відео громадського обговорення https://www.youtube.com/watch?v=akjIb5RxMw4представник інституту-розробника генплану повідомляє, що це частина міжнародного транспортного коридору «Європа-Азія», паралельно з яким має йти вантажна залізниця (не та, яка вже є в Глевасі, а ще одна). І все це не на околиці, не за межами, а безпосередньо через селище, разом з масивними розв’язками, з’їздами, відстійними озерами та ще й на висоті не менше 6 метрів.

Мешканці масиву! Будь ласка, подивіться проект генплану та переконайтеся, що вас це теж стосується, оскільки проходитиме в зовсім незначній віддаленості від масиву.

Для тих, хто сумнівається в тому, що проект ВКАД найближчим часом буде реалізовано: за кілька останніх місяців підписано меморандум між Укравтодором та Київоблдержадміністрацією, ведуться активні пошуки інвесторів, проведено наради на всіх рівнях, в тому числі у Василькові, де заявлено про високоперспективність проекту, колосальну розгрузку Києва від зайвого транспорту, переваги для області та району від інвестицій. Саме зараз в першу чергу будівництва ВКАД винесено саме «глевахівський відрізок», дуже актуальним є з’єднання Одеської траси з Житомирською, щоб міжнародні вантажі не їхали до Києва. З цим не сперечаюсь, але чому за рахунок жилих територій населеного пункту?

Посилання, за якими можна більше дізнатися про ВКАД:
відео https://www.youtube.com/watch?v=zblCAMnrXns
http://kiev-ukr.segodnya.ua/…/novaya-okruzhnaya-doroga-kiev…
http://koda.gov.ua/…/kijivska_oda_i_ukravtodor_domovilisja_…
http://ukravtodor.gov.ua/…/%D1%81_ukravtodor-shuka%D1%94-u-…

Для того, щоб випередити звинувачення в моїй особистій заінтересованості у даному питанні, підтверджую, що для мене це питання особливо болюче, адже один із з’їздів проходитиме через нашу ділянку перед самим будинком, що, швидше за все, унеможливить подальше проживання в ньому. Питання відчуження земель та будинків на суспільні потреби — це ще один із аспектів ВКАД, який торкнеться також певної частини мешканців селища. Однак, цей факт не скасовує тих наслідків, які ВКАД матиме для всіх мешканців Глевахи. Особисто мене не переконує позиція розробників «у вас уже й так є Одеська траса та залізниця, що з того, що буде ще». Мене лякає перспектива жити в джерелі забруднення та шуму, який спричинятиме потік транспорту по міжнародному транспортному коридорі та вантажній залізниці.

2. Особисто для себе, прочитавши Протокол громадського обговорення, виявила, що громада стурбована, чи не забули часом включити в генплан сміттєпереробний завод? На що Жеребцовим В.В. постановлено включити дану пропозицію до генплану селища. Це питання для мене нове, але тривожить не менше, ніж ВКАД.

На завершення: як я розумію, зараз питання затвердження генплану Глевахи лише за селищною радою, значна частина депутатів якої налаштована за позитивне голосування в цьому питанні. Такий результат досягнуто поїздкою депутатів на чолі з Жеребцовим В.В. до розробників генплану, які пояснили, що без генплану Глеваха жити не може, бо недоотримує надходження до бюджету, а внесення змін потребує часу та коштів, тому щось змінювати вже не вбачається за можливе.
Хоча особисто я впевнена: поки генплан не затверджено, змінювати можна, тому що потім змінити точно нічого не дадуть. І я не проти затвердження генплану, я проти його затвердження саме у такому вигляді, без врахування інтересу громади (як показало спілкування з жителями селища, більшість просто не знає про такі нюанси планування). Тому, якщо Вам не байдуже, постарайтеся донести свою точку зору до свого депутата селищної ради, який там для того, щоб представляти Ваші інтереси. Важливо, щоб при голосуванні була врахована не особиста думка депутатів, а думка громади, яку вони представляють.

На даний момент проводимо збір підписів до колективного звернення щодо винесення ВКАД за межі селища. Ті, хто підтримують, можуть ознайомитися з текстом звернення та залишити свої підписи в продуктовому магазині «Наш край» на масиві, або у автоелектрика Віктора (вул. 1 Травня, 37) у селі. Підписи у двох екземплярах!

Щодо сміттєпереробного заводу – інформації поки що ніякої не маю, крім того, що написано в Протоколі громадського обговорення. Потрібно з’ясовувати. Кому не байдуже – пропоную працювати разом.

Р.S. Буду вдячна за поширення цієї інформації не лише у мережі Фейсбук, а ц у інших мережах та усно, у спілкуванні з мешканцями селища, так як старше покоління не завжди має доступ до соцмереж.

13095993_880760588716228_6270452305099357644_n 13086757_881311698661117_427407686727574_o 14021599_951827101609576_5864040264865874450_n 13055918_880759918716295_6072706847900341004_o 13043198_880759895382964_234222757018869882_n

Поделиться в соц. сетях:
Рейтинг: 0

Автор публикации

100
не в сети 3 недели

Игорь

Комментарии: 22Публикации: 76Регистрация: 23-12-2015

Читайте также:

Добавить комментарий

Войти с помощью социальной сети: 

Авторизация

Войти с помощью социальной сети: 

Регистрация

Войти с помощью социальной сети: 

Генерация пароля

Яндекс.Метрика